Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit , van Sam Dirks - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit , van Sam Dirks - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen...

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

11 Maart 2011 | ,

...en dan is het zover!

Zo begon ik iets meer dan een jaar geleden met mijn eerste bericht op deze site. En dan nu, is het weer tijd voor een heel nieuw avontuur. Zondag vertrek ik namelijk met het vliegtuig naar Rome om daar Italiaans te gaan leren. De eerste maand verblijf ik bij een gastgezin in het hart van Rome en de 2 maanden erna heb ik een appartement op een nog onbekende plek in Rome. 3 maanden lang ga ik dus naar een internationale talenschool en zal ik 20 uur per week les krijgen.
De zenuwen komen met vlagen, maar het voelt heeeel anders dan toen ik met Sanne samen op reis ging. Zo in mijn eentje is toch wel erg spannend! Deze keer zit ik op 1 plek en kan ik niet doorreizen als ik het ergens niet leuk vind, zoals Sanne en ik deden als we ons ergens niet op ons gemak voelden. Gelukkig is Rome een mooie stad waar je elke dag weer nieuwe dingen kan ontdekken, dus vervelen zal ik mij niet! Het is er de mooiste tijd van het jaar, wellicht zit ik binnenkort heerlijk in een shirtje te genieten van een lekker ijsje kijkend naar alle Lorenzo's, Matteo's, Luca's en Alessandro's!
De reden dat ik dit berichtje schrijf, is om te laten weten dat ik deze site weer ga gebruiken om jullie een beetje op de hoogte te houden van alle gebeurtenissen in Italië. Dan bekijken jullie zelf maar of jullie het de moeite waard vinden om alles te lezen. Deze keer zal ik wat meer alinea's gebruiken;) Al met al, IK HEB ER ZIN IN!

Ciao!

  • 11 Maart 2011 - 00:44

    Thomas Bunck:

    Heey
    Ga je toevallig met ef talenscholen ?? Ik ben daarmee naar engeland gegaan en ik heb nog nooit zulke toffe weken mee gemaakt! Denk dat het bij jou verder goed zal komen!
    Veel plezier! En leerse!

  • 11 Maart 2011 - 08:14

    Alice:

    En als hoogtepunt natuurlijk komen Soof en ik langs jaaaaa! Tot vanavond, ciao!

  • 11 Maart 2011 - 08:35

    Julia:

    Haaaaaaa leuk leuk leuk.
    Tot vanavond en succes maandagochtend om 8 uur hahahahaa.

    (oke misschien krijg je dit bericht nu 2x)

  • 11 Maart 2011 - 16:17

    Saskia:

    ...of Da Vinci's, Brancusi, Michelangelo....ook erg interessant :) Zie je in Rome! xxxx

  • 12 Maart 2011 - 22:06

    Sophie:

    wat fijn,jouw reisverslagen lezen zijn een fijne bezigheid! dag lief kind! x

  • 13 Maart 2011 - 16:52

    Britt (van Floortje):

    Sam!! wat leuk dat je weer weggaat!!
    geniet er van en neem al die mooie italianen maar weer mee terug naar huis!
    heel veel succes en plezier daarzo!!!
    xx

  • 14 Maart 2011 - 13:02

    Karina:

    Hey Sam

    Jammer dat ik je niet meer gezien hebt voor je vertrek.... ( Zat in Madrid zoals je weet). Ik wens je heel veel plezier toe in Rome. Maak er wat moois van! Inmiddels heb je je eerste dag school er weer op zitten. Zal wel weer wennen zijn om in de school banken te zitten!

    Hoor graag snel hoe alles is verlopen.

    Dikke zoen van ons allemaal. xxxxx

  • 15 Maart 2011 - 12:54

    Suus:

    Sammieboy wat leuk dat je het zo leuk hebt!
    Ik ben benieuwd hoe je 2e schooldag is, en ik vernieuw de hele tijd m'n hotmail dus of je snel een nieuwe blog wil schrijven :):)
    XXXX

  • 16 Maart 2011 - 08:19

    Sanne:

    Jeeeej! Je bent geweldig Sammie. Je gaat een toptijd krijgen!! En dat heb je zeker verdiend na al dat harde werken!!
    XXXXXX

  • 17 Maart 2011 - 09:12

    Frans:

    Sam , al aan de espresso ?
    Begin je al van het La vita e Bella gevoel te genieten ?
    Houd ons op de hoogte.
    Have Fun, en goed blokken he ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Hallo allemaal! Ik ben Sam en ik ga proberen jullie met deze site op de hoogte houden van een aantal van mijn avonturen in het buitenland. Zo kan ik toch een beetje bij jullie zijn:) X

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 40168

Voorgaande reizen:

29 Juni 2013 - 28 Juli 2013

India 2013

13 Maart 2011 - 09 Juni 2011

Italiaans leren in Rome

19 Januari 2010 - 22 Juni 2010

Mijn eerste reis

17 Oktober 2019 - 30 November -0001

Jippie trippy

Landen bezocht: