Foto's en goed nieuws! - Reisverslag uit Rome, Italië van Sam Dirks - WaarBenJij.nu Foto's en goed nieuws! - Reisverslag uit Rome, Italië van Sam Dirks - WaarBenJij.nu

Foto's en goed nieuws!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

19 Maart 2011 | Italië, Rome

Lieve allemaal, even een kort berichtje tussendoor.
Ik heb wat foto's geplaatst op: http://www.mijnalbum.nl/Album=O8RRHN8A
Deze site doet namelijk moeilijk als je over de 60 foto's heen gaat. Ook staan ze op mn facebook, maar aangezien niet iedereen facebook heeft, heb ik ze dus ook op mijnalbum gezet.

EN DAN NU...TUMTUMTUM.. HET GOEDE NIEUWS!
Mijn telefoon en sleutels zijn terecht! Een jongen belde vandaag mijn gastmoeder op met mn oude italiaanse nummer met de mededeling dat hij een telefoon en sleutels gevonden had in Vila Borghese.
Hoe dit kan is voor mij nog steeds een raadsel, want Sera en ik hebben uren lopen zoeken in de stromende regen en er lag overal water. Volgens mij werkt mn telefoon zelfs nog... ode aan de indiase telefoon die uit het jaar nul stammen! :)
Mn geluk is eindelijk teruggekeerd, want de hele week al had ik van die ''he shit bus gemist'' momenten. hahahaha ik kan er wel om lachen. Nu heb ik namelijk al een nieuwe telefoon met nieuw nummer enzo. Nouja het zal wel ergens goed voor geweest zijn. O handig voor jullie misschien, mijn Italiaanse nummer: +393393897566