Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit , van Sam Dirks - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit , van Sam Dirks - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen...

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

17 Januari 2010 | ,

...en dan is het zover!
Lieve allemaal,
Ik vond het een erg geslaagde afscheid en ik wil jullie daarom ook onwijs bedanken dat jullie er waren. Het is nu 4 uur 's nachts en ik vond het wel een mooi moment om een berichtje te schrijven. Ik ben hartstikke moe van de afgelopen dagen, maar toch moest en zou ik wat schrijven. Zo gaat dat al de hele week, veel te laat slapen omdat ik reisverslagen zit te lezen en niet kan stoppen. Vanavond hebben we in een Indiaas resaurant gegeten om alvast de sfeer te proeven en dat is zeker gelukt! Er kwam een gloed van blijdschap en zenuwen over mij heen toen we het Indiaase restaurant binnenliepen. Over 3 dagen gaat het gewoon echt gebeuren... Al die tijd hebben Sanne en ik moeten wachten en opeens is het zover. Morgen mijn laatste werkdag bij de Videoland, maandag alles in mijn backpack proppen en dan de volgende dag zwaaien op Schiphol. SPANNEND! Nu ga ik toch echt slapen, want mijn ogen vallen dicht. Volgende bericht vanuit India!
XX

  • 17 Januari 2010 - 17:57

    Saskia:

    Ben trots op je!!! Geniet nu al van de verhalen die komen gaan... kus X

  • 17 Januari 2010 - 18:49

    Ingrid/Loek:

    Aardige onderneming en wacht met spanning op je reisverhalen.Heel veel plezier en ervaring in India.Ingrid/Loek

  • 17 Januari 2010 - 18:51

    Liesbeth & Fred:

    gaaf gaaf GAAF!!!!! geniet meid, we lezen met je mee
    :-)

  • 18 Januari 2010 - 00:27

    Lisa:

    Have Fun!!

    Love You!!!!!!!!!

  • 18 Januari 2010 - 06:50

    Wineke:

    Nog 3 nachtjes slapen....nog ÉÉN nachtje slapen! (als dat lukt)

  • 18 Januari 2010 - 07:40

    Karina & Rene:

    Vanaf morgen is " the world your oyster". We wensen je een prachtreis toe. Een reis met prachtige ontmoetingen, & geweldige ervaringen. We willen mee!!!!!!!!!!!!

    Be safe lieve Sam xxxxxxxx

  • 18 Januari 2010 - 08:07

    Jane:

    Hoi Sam,

    Misschien ken je me niet zo goed maar ik ben een reislustige vriendin van je moeder ("oude" buurvrouw van rijswijk). Ze mailde me net deze link en ik ga er zeker af en toe op kijken! Ik wens je heel veel plezier dit wordt een fantastische ervaring!!! Heb ik vroeger ook gedaan. Een goede reis!

    groet jane

  • 18 Januari 2010 - 08:33

    Saar En Rob Houwaart:

    lieverd
    Wees wie je bent en maak een mooie reis en geniet
    veel liefs

  • 18 Januari 2010 - 09:14

    Jif.:


    Lieve schat,
    wees er zeker van:
    oma Carla vliegt met je mee! En dat is safe!
    Dikke kus.

  • 18 Januari 2010 - 09:48

    Petra (moeder Robin):

    Heel veel plezier en spannende avonturen toegewenst. Ik lees met je mee. Groetjes, Petra

  • 18 Januari 2010 - 09:50

    Marjolijn/Rob/Niek:

    Die knuffel hou je tegoed!!! Geniet en we kijken uit naar je verhalen
    Lieve groetjes XXXXX

  • 18 Januari 2010 - 10:36

    Anke:

    Ga je volgen via de site en in gedachten reis ik met je mee. Geniet, geniet en geniet, dikke zoenen XXXXX

  • 18 Januari 2010 - 12:34

    Annette Prinsen:

    Wat spannend dat je nu voor het eerst naar India gaat.. Ik kreeg van Saskia bericht hierover. Ken ik van Nikken. Ik ben een ervaren India-reiziger en vertrek ook naar India, naar Delhi, op 29 januari. Waar zit jij dan?? Misschien kunnen we wat afspreken als je daar zit dan.

    Veel plezier deze laatste dagen thuis!

    Groetjes van Annette

  • 18 Januari 2010 - 14:44

    Thomas Bunck:

    veel plezier en succes!!!

  • 18 Januari 2010 - 15:31

    Astrid:

    hoi sam, ik heb net ook wat gezegd maar dat was niet helemaal goed..was je chatbox..moet het nog een beetje leren..hi hi Mooie side en wat leuk om je zo te kunnen volgen..vind het gelijk een beetje minder erg dat je zover weg gaat..:)Ben benieuwd naar je eerste verslag... een hele goeie vlucht en een dikke kus, AS en BAS

  • 18 Januari 2010 - 16:09

    Kees De Rijk:

    Wat een prachtige paradox: 'Silent Sam in India'; als daar geen boek in zit! Erg leuk dat we jullie kunnen volgen. Maak er een mooie belevenis van en verras ons met ontmoetingen, indrukken en - vooral - foto's (hier spreekt een gefrustreerde Afrikaganger, die 30 jaar geleden al zijn 18 foto-rolletjes is kwijtgeraakt). Leve het digitale tijdperk!

    Geniet!

    Liefs, Kees

  • 18 Januari 2010 - 17:14

    Eva:

    Heel erg veel plezier en maak er wat moois van!

    liefs Eva

  • 18 Januari 2010 - 17:37

    Lisa Krapels :

    Lieve sam,

    Ik ga je missen en stinkend jaloers zijn op de mooie ervaringen die je op gaat doen! Je kan me altijd bellen/mailen/smsen en i will always be there for you darling.

    Liefs x

  • 18 Januari 2010 - 17:57

    Maryse:

    Hi lieve sam!
    Wat leuk dat je ook een site bijhoudt. Nou kan ik vanuit Brazilie jouw ervaringen volgen in India. Ik wens je veel geluk, mooiedingen, ervaringen en wijsheid! Tot in de zomer xxxxxxxxx

    PS. mijn site is: marysedeboer.waarbenjij.nu

  • 18 Januari 2010 - 19:34

    Brittje:

    SAM! heel veel plezier!!!
    ben ook benieuwd naar alle leuke verhalen!
    X

  • 18 Januari 2010 - 21:20

    H,M&M:

    Hi Sam,

    Morgen gaat het dan echt gebeuren!
    Heel veel plezier en geniet van het avontuur! Wij reizen virtueel mee op deze site!

    XXX Margaret, Hans en Matthijs

  • 19 Januari 2010 - 17:02

    Saskia:

    ....vertrokken! Was me dat een gezellig tranendal met al die vriendinnen op Schiphol. Blij dat je weg bent?! Geniet van jullie eerste 2 nachten in Mumbai

  • 19 Januari 2010 - 18:15

    Alice:

    Hee liefste Sambal!
    Je bent net weg en helaas was je moeder je al voor met het eerste bericht ;) Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar veel plezier & geluk op je trip, kijk uit met vreemde mannen en vergeet nou niet die Dalai Lama te groeten van me! heel veel liefs, kussen en hopelijk horen we snel wat van je!
    xxxx

  • 20 Januari 2010 - 11:09

    Laurien:

    Whaaa jij bent nu ook weg uit het kleine kikkerlandje en aan een nieuw avontuur begonnen! Het is hier geweldig, er zijn zo veel dingen die zo anders zijn en heel speciaal! Je gaat het super vinden!! Ik ga waarschijnlijk overmorgen beginnen aan een trek want mijn school nog dicht.
    Heel veel plezien en tot in Nepal:D
    xx

  • 20 Januari 2010 - 14:12

    Sophie:

    SAAAAAM!
    Hoe is het daar?
    X

  • 21 Januari 2010 - 07:21

    Saskia:

    ...goeie sms berichten uit gekkenhuis Mumbai! Paar nachten in een niks-mis-mee-hotel op een fijne plek met uitzicht op de Gateway to India! Daarna het echte werk met backpack......

  • 21 Januari 2010 - 09:55

    Marion & David:

    Lieve Sam,
    Dat de wind maar altijd in je rug zal zijn, geniet van je ervaring en take care! Liefs van de Harts

  • 26 Januari 2010 - 20:54

    Mariska:

    Sam,heerlijk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en dat jullie volop van jullie belevenissen genieten ,Mumbai is veroverd,op naar Goa. Keep smiling.Groet Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Hallo allemaal! Ik ben Sam en ik ga proberen jullie met deze site op de hoogte houden van een aantal van mijn avonturen in het buitenland. Zo kan ik toch een beetje bij jullie zijn:) X

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 40171

Voorgaande reizen:

29 Juni 2013 - 28 Juli 2013

India 2013

13 Maart 2011 - 09 Juni 2011

Italiaans leren in Rome

19 Januari 2010 - 22 Juni 2010

Mijn eerste reis

17 Oktober 2019 - 30 November -0001

Jippie trippy

Landen bezocht: