Foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sam Dirks - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sam Dirks - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

05 Mei 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hee lieve mensen!
Maak je geen zorgen, niet weer een lap tekst dat jullie hoeven door te spitten. Sanne en ik zijn veilig geland in Kuala Lumpur, Maleisie. Alles is goed gegaan na de rellen, we zijn op het goede moment vertrokken! Ik heb foto's upgeload, ook in de vorige verslagen. Als jullie zin hebben kunnen jullie ze bezichtigen.
Enjoy!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ps. Jif, als ik niet meer aan het reizen ben kunnen we ook gewoon gezellig bellen!

• 05 Mei 2010 - 14:43

Bas:

Fucking awesome foto's!
    Hee maar skypen morgenavond gaat nogal moeilijk met 6 uur tijdverschil. Beter overdag want als je tijdens de bbq wil doen moet je snachts op internet:P
    Hoelaat dan?
    Adios reisiger X

• 05 Mei 2010 - 14:46

Sas:

Mooie foto's! Hier bezig met allerllei zaken die wij maar gewoon vinden...AH en Aldi plunderen omdat Bas morgen 21 wordt en gaat BBQ-en...bizar deze wereld. xxxx

• 06 Mei 2010 - 14:12

Jif.:

Nou Sammie, ik ben dolblij met je kleine lapje tekst, nu kan ik weer gerust slapen ,jullie zijn veilig geland in Maleisíë! Ik was echt heel ongerust, hoor. Maar dat kan je achteraf pas zeggen ,toch.
    Dan wacht ik met verlangen weer op een
    GROTE lap !!! Kus, x x x.

• 11 Mei 2010 - 23:53

Sas:

sampie...op 22 juni om 9 uur sta ik je op te wachten op Schiphol........

• 14 Mei 2010 - 09:01

Wineke:

Mag ik mee?!?!

Sam

Hallo allemaal! Ik ben Sam en ik ga proberen jullie met deze site op de hoogte houden van een aantal van mijn avonturen in het buitenland. Zo kan ik toch een beetje bij jullie zijn:) X

Actief sinds 13 Jan. 2010